Voor participatie is een goed communicatieprogramma onontbeerlijk. We helpen u waar nodig met het plan en de uitvoering van de communicatie met bewoners, omwonenden en stakeholders van uw project. We maken kennis met stakeholders en brengen samen met u hun belangen in kaart. We stellen communicatieplannen op. Met heldere informatie en tweerichtingsverkeer leggen we de basis voor planvorming en het succesvol doorlopen van ruimtelijke procedures.
U kunt ons flexibel inzetten. We werken nauw samen met de communicatiemensen van de partners in het project. U bepaalt wat er door wie wordt gedaan als het gaat om de inzet bij publiciteit, bewonersbrieven, sociale media, website, enquêtes, berichten en verslagen. Naast belanghebbenden betrekken we van meet af aan vaak ook belangstellenden bij projecten. Hun stem weegt zo ook mee. In interactieve workshops met stakeholders én belangstellenden maken we vaak een ID-card voor een project: het nieuwe verhaal voor de plek.
In de Maastrichtse wijk Amby ontwikkelen Assen Green Development en woningcorporatie Maasvallei een wijkwinkelcentrum.
Omgevingscommunicatie leidde tot geen enkel bezwaar op het plan. Daarna bracht een dwarse campagne veel mensen op de been.
Maar liefst tien organisaties hebben plannen op de kop van de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het gaat om het meest oostelijke deel van de Zuidas.
Gebiedsmarketing voor nieuw stadsdeel maakt energie los in Zupthen en de wijde regio.
Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Gebiedsontwikkelaar Amvest maakt er een woonwijk van.
Bas Schoemaker
+31 (0)654 234540
info@irisadvies.nl
Plantsoenstraat 10, 7411 HT Deventer