Beeldbuisfabriek Eindhoven
Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Het is de bakermat van miljoenen televisietoestellen. Gebiedsontwikkelaar Amvest koopt het terrein van Philips om er een woonwijk van te maken. Welke partijen spelen een rol bij de herontwikkeling? Dat brengt Iris advies allereerst in beeld. Daarna maken we de communicatiestrategie. Gelijktijdig zetten we de gebiedspromotie op, samen met Van Duynhoven Vastgoedcommunicatie en Verkoopmanagement. Daarbij is de nieuw geformuleerde identiteit van de nieuwe wijk het uitgangspunt: ‘home for inventive people.’ Dat maken we zichtbaar en tastbaar met een visieboek, film, website en ontmoetingscentrum. Zo werken (co-)producenten en belanghebbenden interactief aan de nieuwe wijk.
In de Maastrichtse wijk Amby ontwikkelen Assen Green Development en woningcorporatie Maasvallei een wijkwinkelcentrum.
Omgevingscommunicatie leidde tot geen enkel bezwaar op het plan. Daarna bracht een dwarse campagne veel mensen op de been.
Maar liefst tien organisaties hebben plannen op de kop van de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het gaat om het meest oostelijke deel van de Zuidas.
Gebiedsmarketing voor nieuw stadsdeel maakt energie los in Zupthen en de wijde regio.
Strijp R is een verlaten fabrieksterrein in Eindhoven. Gebiedsontwikkelaar Amvest maakt er een woonwijk van.
Bas Schoemaker
+31 (0)654 234540
info@irisadvies.nl
Plantsoenstraat 10, 7411 HT Deventer